سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق بخشیدن به اصناف فعال با افزایش زیبایی بخشی در شهر

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: نشاط، رونق و زیبایی بصری شهر در گرو رونق بخشیدن به صنوفی است که در شهر در حال خدمت و فعالیت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در مراسم آیین تقدیر از واحد‌های صنفی برتر، منطبق بر ضوابط فعالیت صنوف از منظر مدیریت شهری گفت: هدف از این مراسم ساماندهی به اصناف حتی اصناف در خارج از شهر است تا بتوان آن هارا به گونه ای مطلوب کرد مدیریت کرد.
 
او افزود: یکی از انتقاداتی که در راستای انتقال برخی صنوف به خارج از شهر وجود دارد، رهایی آنان پس از جابه جایی است اما اعتقاد ما این است که با تبلیغات محیطی و هدایت‌های مختلف باید به نوعی این صنوف را حمایت کنیم تا اقتصاد آنان تحت تاثیر قرار نگیرد و به آینده شغلی آن ها لطمه ای وارد نشود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد:  برخی معتقدند که شهرداری در بسیاری از صنوف باید نگاه تسهیلگری و حمایتی داشته باشد که این امری اجتناب ناپذیر است، زیرا اقتصاد شهر به زحمات اصناف وابسته است و نشاط، رونق و زیبایی بصری شهر در گرو رونق بخشیدن به صنوفی است که در شهر در حال خدمت و فعالیت هستند.

یعقوبی بیان کرد: شاید نگاهی که تاکنون وجود داشته این است که ما به برخی از حوزه‌ها بیش از سایرین توجه می‌کنیم، اما تلاش ما این است که به سمتی حرکت کنیم که نگاهمان بیش از اینکه اقتصادی، حمایتی باشد.
 
انتهای پیام//ی.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.