سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریب دختران ایرانی با سراب آمریکا

در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی فردی که دختران را فریب می داد،دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی خبرداد که با عنوان استاد دانشگاه آمریکا دختران جوان را فریب می‌داد.

سرهنگ خلجی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در تحقیقاتی گزارش‌هایی از فریب و اغفال دختران جوان را در فضای مجازی دریافت کردند و مشخص شد این افراد از سوی شخصی که خود را دکتر مقیم آمریکا معرفی کرده است، مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

او اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مشخص شد که این فرد در فضای مجازی خود را استاد دانشگاه و مقیم یکی از ایالت‌های آمریکا معرفی می‌کند و با وعده ازدواج به دختران جوان خانواده‌های ثروتمند نزدیک می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: ماموران پلیس در تکمیل تحقیقات، ۳ نفر از دختران جوانی که به این روش مورد آزار قرار گرفته بودند را شناسایی کرده و مشخص شد که این فرد، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از آنان اخاذی کرده است.

او تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی با شناسایی این فرد، در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در حین تردد در شهر اراک دستگیر کردند و او با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به جرم خود اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.