سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پساب فاضلاب بروجن در اختیار صنایع فولاد قرار می‌گیرد

پساب فاضلاب بروجن مطابق با استاندارد‌های زیست محیطی، تصفیه و در اختیار صنایع فولاد و دیگر صنایع متقاضی در منطقه قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قدرت الله بیگلری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت پساب فاضلاب تصفیه شده قابل مصرف در بخش صنعت و فضای سبز ۸۴۰ لیتر در ثانیه است.

او افزود: بخش عمده تولید پساب تصفیه شده در سطح استان مربوط به شهرستان‌های شهرکرد و بروجن به ترتیب به میزان ۴۵۰ و ۱۳۰ لیتر در ثانیه است.


بیشتر بخوانید: افزایش ۱۴ درصدی مصرف آب در چهارمحال و بختیاری


بیگلری اضافه کرد: اکنون مطابق مصوبه وزارت نیرو، برنامه ریزی لازم برای فروش ۱۰۰ لیتر در ثانیه پساب فاضلاب شهری در بروجن به صنایع، با هدف ارتقای تصفیه خانه فاضلاب بروجن و توسعه شبکه فاضلاب شهری فرادنبه و سفیددشت انجام می‌شود.

او ادامه داد: پساب فاضلاب بروجن در دو مرحله ارتقای کیفی و کمی مطابق با استاندارد‌های زیست محیطی، تصفیه و در اختیار صنایع فولاد و دیگر صنایع متقاضی در منطقه قرار خواهد گرفت.

بیگلری ظرفیت تولید پساب تصفیه شده در شهر‌های فارسان را ۱۰۰ لیتر، هفشجان ۴۰ لیتر، سامان۳۰ لیتر، جونقان۳۵ لیتر، بلداجی با ۱۵ لیتر در ثانیه بیان کرد و گفت: بخشی از آب مورد نیاز صنایع و فضای سبز در برخی شهرستا نها از پساب تصفیه شده فاضلاب شهری استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.