سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف سارقان به ۵۶ فقره سرقت سیم برق

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از دستگیری ۳ سارق سیم برق و کشف اموال مسروقه در شهرکرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از اماکن در سطح شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با بررسی پرونده و احتمال اینکه سرقت از سوی سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش‌های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.


بیشتر بخوانید: سه سارق در سامان دستگیر شدند


غلامزاده اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی سه سارق و یک مالخر، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و از مخفیگاه آنان یک هزار کیلوگرم سیم برق، ۱۵ عدد کنتور آب، ۱۰ عدد کنتور برق و مقادیر زیادی وسایل ساختمان‌های نیمه ساز کشف گردید.

او با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده شش میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۵۶ فقره سرقت اعتراف کردند و به مرجع قضایی معرفی شدند.

غلامزاده در پایان با بیان اینکه پلیس با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع دارد از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.