سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

خطر ابتلا به کرونا در کمین شهروندان است مراقب باشیم

سلیمانی دشتکی گفت : خطر ابتلا به کرونا در کمین شهروندان است مراقب باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ صبح امروز یکشنبه ۸ تیرماه نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در حاشیه این نشست ویدئو کنفرانس از اعمال محدودیت‌ها در مناطق قرمز کرونا خبر داد و گفت: طبق مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا هر شهرستانی که به وضعیت قرمز می‌رسد ستاد استانی می‌تواند برای محدودیت یک هفته‌ای به وزیران بهداشت و کشور پیشنهاد بدهد تا در نهایت با تصویب رئیس جمهور به مرحله اجرا گذاشته شود.

او  افزود: همچنین از ۱۵ تیر ماه، زدن ماسک در تمام محل‌های تجمع الزامی می‌شود.

استاندار ایلام از دیگر تصمیمات ستاد ملی کرونا گفت و تصریح نمود : طبق مصوبه ستاد کرونا، از فردا اضافه اجاره بها نسبت به سال قبل نباید در تهران بیشتر از ۲۵ درصد، در کلان شهر‌ها بیشتر از ۲۰ و در بقیه شهر‌ها بیشتر از ۱۵ درصد باشد.

او  با اشاره به این مطلب که در شرایط فعلی راهی جز مدیریت کرونا نداریم گفت: برای مقابله با کرونا همه باید اصول بهداشتی را رعایت کنیم و فعلا راه دومی هم در کار نیست.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با تاکید بر این مطلب که در شرایط پیش رو همه بایست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بهم کمک کنیم، اضافه کرد: در روند مقابله با بیماری کرونا، باید مراقب سالمندان و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند، باشیم.

او با هشدار این مهم که خطر ابتلا به کرونا در کمین شهروندان است، گفت: بایست به شدت مراقبت کرد چراکه حضور در تجمعات، گردهمایی ها، مراسمات جشن و عزا بصورت گروهی، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های اجتماعی و محل کار، عدم استفاده از ماسک و ... حرکت در جهت ابتلا به بیماری کرونا محسوب می‌شود و تاوان سختی برای کسانی که به این هدف خطرناک می‌رسند، متصور است.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.