سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازی:

ثبت معاملات اجاره الزامی شد

وزیر راه و شهرسازی از الزام ثبت و درج معاملات اجاره‌بها در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا حداکثر افزایش اجاره بهای واحد‌های مسکونی برای شهر تهران تا ۲۵ درصد و برای کلانشهر‌های دیگر حداکثر ۲۰ درصد و در سایر شهر‌ها ۱۵ درصد تعیین شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس این مصوبه همه قرارداد‌ها در دوره کرونا و تا سه ماه بعد از آن تمدید می‌شود.

اسلامی افزود: اگر در این مدت مالک، واحد مسکونی خود را به فروش رسانده باشد مستأجر مکلف است در مدت دو ماه منزل را تخلیه کند.


بیشتر بخوانید

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه‌های مربوط به شتاب دادن به جریان تولید و عرضه مسکن مباحث کارشناسی مطرح و قرار شد در جلسات بعدی در خصوص بسته حمایتی برای عرضه و همچنین اجاره بها نهایی شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
چرا از مردم مایه می گذارید اگر لیاقت داری مگر امثال شما نگفتند که قیمت خودرو ۱۰%بالاتر از کارخانه پس چی شد چرا دو برابر است
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
دولت داره در این زمینه غیرقانونی و افراطی رفتار میکنه. تمدید اجباری قراردادها خلاف حقوق قانونی مالکان هست. من خودم برای تحصیل یک سال رفتم استان دیگه و خونه خودم اجاره دادم و ۳ ماه دیگه اجاره تموم میشه و میخوام برگردم به خونه خودم. این چه مصوبه بی منطقی هست که اجازه نمیده برگردم تو خونه خودم زندگی کنم؟ تصمیمات باید عاقلانه و کارشناسی شده باشه