سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیب احتمالی تیم‌های شاهین شهرداری - نفت مسجد سلیمان

شاهین شهرداری امشب در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که شاید بتوان گفت اصلی‌ترین غایب این تیم سرمربی کروات آن است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، امشب شاهین شهرداری در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.  

شاهین شهرداری بوشهر برای فرار از قعر جدول و ماندن در لیگ برتر باید در ۹ دیدار پیش روی خود در لیگ نتایج خوبی کسب کند. در طرف دیگر نفت مسجد سلیمان که در رقابت‌های این فصل عملکرد چشمگیری داشته و نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد، به دنبال حفظ و ارتقاء جایگاه خود در جدول است.  

سفیدپوشان بوشهری که به دلیل عدم بازگشت میشو کریستیچوویچ به ایران، تمرینات خود را زیر نظر مهرداد کریمیان برگزار کردند، در این دیدار ماکسیم کوویلیتایا، لوکا گادرانی و میلاد شعبانلو را در اختیار ندارند و احتمال دارد میلاد صارمی هم به دلیل مصدومیت به این بازی نرسد.

شاید بتوان گفت میشو کریستیچوویچ، سرمربی کروات و موفق شاهین شهرداری که با این تیم نتایج قابل قبولی کسب کرده، مهم‌ترین غایب تیم بوشهری برای بازی امشب باشد.

در طرف دیگر نفت مسجد سلیمان  نمی‌تواند از امید خالدی، مدافع سابق تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا که با نظر کادرفنی در تعطیلات ۴ ماهه لیگ جذب شد استفاده کند و کارت بازی این بازیکن برای هفته بیست و سوم صادر می‌شود.  

حسین ابراهیمی هافبک نفت مسجد سلیمان نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر شاهین شهرداری همراهی کند.


بیشتر بخوانید:


ترکیب احتمالی ۲ تیم: 

نفت مسجد سلیمان 

احمد گوهری، آرمان قاسمی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، امید سینگ، احمد الجبوری، عماد میرجوان و صادق صادقی بابااحمدی

شاهین شهرداری بوشهر

ابوالفضل درویشوند، مرتضی غلامعلی تبار، بهروز نوروزی فرد، ابوالفضل رزاق پور، سجاد مشکل پور، سلمان بحرانی، میثم دورقی، دانیال مومنی، اسماعیل شریفات، بهمن سالاری و حسین مالکی

دیدار امشب ۲ تیم راس ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.