سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیب احتمالی صنعت برابر پارس جنوبی جم

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که ۷ بازیکن خود را برای بازی با پارس جنوبی جم در اختیار ندارد، با ترکیبی متفاوت در این بازی حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، امشب تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم به مصاف هم می‌روند.

زردپوشان آبادانی که به دلیل مشکلات مالی نتوانستند مانند دیگر تیم‌ها در تهران اردوی تدارکاتی برپا کنند و روند آماده سازی ضعیف تری داشتند، در تقابل با پارس جنوبی جم ۷ بازیکن خود را در اختیار ندارند.

بختیار رحمانی و فاخر تهامی که در تمرینات این تیم مصدوم شدند، به این بازی نمی‌رسند. مسلم مجدمی، عبدالله ناصری و عیسی آل کثیر به دلیل ۴ اخطاره شدن از این بازی محروم هستند.

همچنین ۲ بازیکن صنعت نفت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی‌توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند.


بیشتر بخوانید:


صنعت نفت آبادان برای باقی ماندن در کورس مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به ۳ امتیاز بازی با پارس جنوبی جم نیاز شدیدی دارد، اما غیبت ۷ بازیکن این تیم در بازی امشب، کار شاگردان بهنام سراج را سخت‌تر می‌کند.

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان برای بازی با پارس جنوبی جم:

ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، عقیل کعبی، محمد قریشی، حسین بغلانی، طالب ریکانی، مهدی حنفی، محمود مطلق زاده، مصطفی احمدی، میلاد جهانی و رضا جبیره

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.