سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دادگستری دلیجان خبرداد؛

خدا حافظی پرونده‌های قدیمی و مسن با دادسرای دلیجان

رئیس دادگستری دلیجان گفت: تعداد زیادی از پرونده‌های قدیمی و مسن در دادسرای دلیجان مختومه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، احمدی رئیس دادگستری دلیجان در نشست خبری مسئولان قضایی این شهرستان گفت: در حوزه رسیدگی به پرونده‌ها در دادسرای دلیجان در راستای اجرای تکالیف در طی یک سال گذشته تعداد زیادی از پرونده‌های دادسرای عمومی و انقلاب در این شهرستان مختومه شد که بسیاری از آن‌ها پرونده‌های قدیمی و مسن و به اصطلاح معوق بودند که مدت‌ها بود در دادسرا مفتوح بودند.

احمدی افزود: در مدت یکسال گذشته مجموعاً ۵هزارو ۶۴۶ فقره پرونده واسله داشتیم که با همت و تلاش مضاعف و همکاران محترم قضایی و اداری طی همین مدت تعداد ۵ هزارو ۹۵۲ فقره پرونده مختومه شد و در واقع یک آمار مثبت ماحصل کار بوده است.

او اضافه کرد: در حال حاضر مجموع تعداد هزارو ۶۶ فقره پرونده جاری در حال رسیدگی وجود دارد که شامل پرونده‌های اجرای احکام و همچنین شعب سرپرستی هم می‌شود.

رئیس دادگستری دلیجان بیان کرد: از حیث فراوانی ارتکاب جرایم در شهرستان دلیجان جرم سرقت تعزیری در این مدت رتبه اول را به خود اختصاص داده که دلایل آن فراوان است، ولی مسائل و مشکلات اقتصادی یکی دو سال اخیر در این قضیه بی‌تاثیر نیست.

او اظهار کرد: هفته قوه قضاییه فرصتی برای ارج نهادن به مقام والای شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و تعداد دیگری از شهدای انقلاب و تکریم جایگاه قضاوت و تدوین برنامه‌های قوه قضائیه و بیان عملکرد و سیاست‌های مجموعه در طول یک سال کاری است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.