سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

بی توجهی به مبارزه با قاچاق کالا، ضربه اقتصادی شدید به کشور است

یاری گفت : بی توجهی به مبارزه با قاچاق کالا، ضربه اقتصادی زیادی به کشور وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه بازدید از شهرستان هلیلان اظهار داشت :قاچاق کالا سبب ترویج اشتغال ناسالم و از بین رفتن فرصت‌های شغلی سالم می‌شود و پلیس وظیفه دارد برای رونق بخشی به تولید داخلی و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز مبارزه کند.

او توجه به بحث معیشت مناطق محروم در سطح کلان را یکی از راهکار‌های کاهش قاچاق کالا دانست و بیان کرد: هرچه از ظرفیت‌های استان در راستای اشتغال‌زایی و تولید استفاده کنیم میزان قاچاق کالا کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:همکاری و تعامل مردم با پلیس می‌تواند بستر خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد وما وظیفه داریم این بستر مهم را بیش از پیش تقویت کنیم.

سردار یاری در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مبارزه قاطع و جدی با سوداگران مرگ و سارقان اموال عمومی مردم به صورت ویژه بایستی در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: با تلاش شبانه‌روزی پلیس، اجازه نخواهیم داد سوداگران مرگ و سارقان اموال عمومی مردم ناامنی را در جامعه فراهم کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انتظامی استان ایلام در راستای زیباسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های دورافتاده اشاره کرد و گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها محل مراجعه مردم هستند و بایستی توسعه، بهسازی و تجهیز این مراکز با استفاده از ظرفیت خیرین امنیت ساز با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.