سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرزی ها، رتبه نخست پرداخت زکات کشور

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: استان البرز با رشد هفت برابری نسبت به سال گذشته، رتبه نخست کشور در پرداخت زکات را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به این که پرداخت زکات و وجوهات آن یکی از منابع رفع نیازهای معیشتی مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سایر نیازمندان است، گفت: استان البرز با رشد هفت برابری نسبت به سال گذشته، رتبه نخست کشور در پرداخت زکات را به دست آورد.

او افزود: وجوهات زکات علاوه بر صرف امور معیشتی نیازمندان صرف ارائه جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند، امور درمانی محرومان، تحصیل و آموزش فرزندان خانواده‌های نیازمند، تامین لوازم زندگی، صرف آزادی زندانیان غیر عمد و همچنین ساخت و تعمیر مسکن روستاها می شود.

او با بیان این که رشد پرداخت زکات استان در هر دو بخش زکات واجب و مستحب انجام شده است، گفت: وجوهات جمع آوری شده از خیران، کشاورزان و دامداران البرزی معادل ۳۸۰ میلیار ریال است که این وجوهات صرف رفع نیاهای محرومان استان شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی زکات در سطح استان و قدردانی از فعالیت گسترده این مراکز افزود: مراکز نیکوکاری و به خصوص مراکز نیکوکاری تخصصی زکات نقش کلیدی در جمع آوری وجوهات زکات واجب و مستحب و ایجاد این رشد چشم گیر در استان داشته اند.

انتهای پیام/خ.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.