سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز نوبت دهی برای شرکت در طرح سنجش نوآموزان

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت:نوبت دهی برای شرکت در طرح سنجش نوآموزان، از نیمه‌های تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی متقیان رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی افزود: خانواده‌های نوآموزان با مراجعه به مدرسه، می‌توانند برای انجام سنجش، نوبت بگیرند، در این زمینه از خانواده‌ها انتظار می‌رود به موقع و در زمان مقرر برای انجام سنجش حضور پیدا کنند تا مشمول جریمه نشوند.

متقیان با اشاره به اینکه پارسال، پوشش برای سنجش کلاس اولی‌ها ۱۰۰ درصد بوده است افزود: پیش بینی می‌شود امسال تا ۱۹ هزار نفر از نوآموزان، مورد سنجش قرار گیرند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی عنوان کرد: ثبت نام از کلاس اولی‌هایی که مورد سنجش قرار نگرفته اند تخلف و غیرقانونی است و ثبت نام آنان تا زمانی که سنجش انجام نشده، ناقص است.


بیشتر بخوانید: فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت نو آوزان از ابتدای مردادماه


او افزود: در طرح سنجش، نو آموزان و پیش دبستانی‌ها به لحاظ بینایی، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی و حرکتی، وضعیت ایمنی و بهداشت دهان و دندان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

متقیان اظهار داشت: در این طرح ۴۰۰ هزار ریال از نوآموزان دریافت می‌شود و در صورتی که خانواده‌ها در موعدی که در نوبت دهی ذکر شده مراجعه نداشته باشند مشمول جریمه می‌شوند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی پارسال ۱۸ هزار نوآموز و پیش دبستانی به پایگاه‌های سنجش مراجعه کرده و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.