سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی تانکر سوخت در محور کامیاران - پالنگان

معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت:تانکر حامل ۱۴ هزار لیتر بنزین در محور کامیاران به پالنگان واژگون شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اقبال حمیدی معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: متأسفانه عدم کنترل راننده تانکر موجب ریختن چهار هزار لیتر بنزین از این محموله در جنگل های منطقه شد که خوشبختانه آتش سوزی به همرا نداشت آما بدلیل ریزش موجب آسیب به پوشش خاک و جنگلهای منطقه شد.

اوافزود: واژگونی تانكرهای حامل مواد سوختی از يك طرف باعث بروز حوادثی نظير انفجار و آسيب رساندن به ساير خودروهای در حال تردد مسير ارتباطی می شود و از طرف دیگر موجب آلودگی های محیط زیستی جبران ناپذیری می شود.

 داستان واژگونی تانكرهای حامل مواد سوختنی و شیمیایی از دیرباز در جاده های استان كردستان بويژه مسيرهای مهم و مورد استفاده وسایل ترانزيتی مانند سقز – سنندج، مريوان – سروآباد - سنندج و سنندج – کامیاران – کرمانشاه به يك سريال دنباله دار تبديل شده و از اين گونه حوادث در اين مسير ارتباطی و مواصلاتی روی می دهد و موجب حوادث ناگوار جانی، آتش سوزی و آلودگی های زیست محیطی خطرناکی می شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.