سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ هشدار فرماندار ویژه طبس؛

مردم کرونا را جدی بگیرند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با اشاره به افزایش و شیوع مجدد ویروس کرونا در این شهرستان خواستار توجه بیشتر مردم به حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، فلاحی رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان طبس گفت: شرایط فعلی در شهرستان طبس چندان رضایت بخش نیست و مردم باید شستن دست ها، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از دستکش و ماسک در خارج از منزل را رعایت کنند.

او افزود: همه ما و از جمله رسانه‌ها در شهرستان طبس باید برای مراکز تجمع، مانند مراودات خانوادگی، اداره‌ها و مکان‌های عمومی، اصناف، صنایع، معادن و مساجد جهت فاصله گذاری اجتماعی فرهنگ سازی و برای اجرای آن اقدام کنیم.


بیشتر بخوانید


فلاحی با اشاره به رفع محدودیت‌هایی که در دستور العمل‌های فرادست آمده است، اظهار کرد: باید خودمان را برای زندگی در کنار این بیماری با این نگاه که با رعایت موازین بهداشتی با حداقل آسیب مواجه شویم آماده کنیم، زیرا چاره‌ای جز این نیست.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان طبس، تصریح کرد: مسئولان، دهیاران، شورا‌های اسلامی، دستگاه‌های اجرایی، روحانیت و بویژه مردم ، نسبت به تجمع‌هایی که منجر به تهدید سلامت عمومی می‌شود حساسیت دینی در جهت عمل واجرای امر به معروف ونهی از منکر داشته باشند.

او گفت: مساجد، هیات امناء و روحانیون با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت عظیم مساجد برای فرهنگ سازی مردم برای رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تلاش کنند زیرا که اعتقاد داریم بخش بزرگی از تغییر رفتار مردم باید از مساجد شروع شود.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.