سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صهیونیست‌ها مدعی انحلال تشکیلات خودگردان درپی «الحاق» شدند

برخی از رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که پس از اجرای طرح الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغال‌شده فلسطینی، تشکیلات خودگردان فلسطین منحل خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن هشدار به صهیونیست‌ها درباره عواقب امنیتی الحاق کرانه باختری، اعلام کرده که در صورت تحقق این طرح مسئولیت امنیتی این منطقه برعهده ارتش رژیم صهیونیستی خواهد بود.

تایمز آو اسرائیل همچنین گزارش داد در بیانیه تشکیلات خود گردان آمده که اگر رژیم صهیونیستی در راستای الحاق کرانه باختری گام بردارد، آنگاه این تشکیلات به کار خود پایان خواهد داد.

تشکیلات خودگردان هشدار داده که اگر رژیم صهیونیستی شهرک‌های «گوش عتصیون»، «معاله آدومیم» و «آریل» را اشغال کند، آنگاه سازمان آزادی‌بخش فلسطین تشکیلات خودگردان را منحل خواهد کرد.

براساس طرح صلح دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن بخش‌های زیادی از کرانه باختری به اراضی اشغالی الحاق خواهد شد. این طرح ترامپ که کاملا به نفع صهیونیست‌ها است، با مخالفت شدید سران فلسطینی و گروه‌های مقاومت همراه شده است. محمود عباس پیش از این هشدار داده بود که اگر صهیونیست‌ها اقدام به الحاق کرانه باختری کنند، فلسطین دیگر به هیچ یک از تعهدات خود با طرف مقابل عمل نخواهد کرد. 

در این بین حتی متحدین نزدیک رژیم صهیونیستی همانند اتحادیه اروپا در رابطه با تبعات امنیتی این طرح هشدار داده و تاکید کردند که اقدام یک‌جانبه رژیم صهیونیستی مذاکرات سازش و طرح دو دولت را به خطر خواهد انداخت. رژیم صهیونیستی بدون توجه به این هشدارها اعلام کرده که طی روزهای آتی و در ابتدای ماه آینده میلادی طرح الحاق کرانه باختری را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۲۳:۰۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
لااقل از ویتنامیها یاد بگیرد که چکونه آمریکایها رو در جنگ خار و ذلیلشون کردند و از کشورشون بیرونشون کردند باشکستهای پی در پی آمریکایها و مداوم و یکپارچه با آمریکاییها شبانه روز جنگیدند تا پیروز شدند فقط با موشکها و سلحهای گرم پیشرفته باهاشون مبارزه کنید متحدانه و یکپارچه و شبانه روزی بجنگید با صهیونیستها ای امت واحده رسول الله ص ای مسلمین فلسطینی دوران مذاکره و سکوت و مظلومیت و پرتاب سنگ و چوب گذشته هرجا صهیونیستی دیدیت ببندینشون به رگبار آبکششون کنید در اینصورت پیروزی کامل بدست خواهد آمد با مذاکره و سکوت و عقب نشینی و بی تفاوتی و پرتاب سنگ و چوب و از این انتفاضه به آن انتفاضه و جنگهای کوچک و کوتاه مدت جز پیروزیهای اندک و ناچیز 100 سال دیگر هم پیروزی کامل نصیبتان نخواهد شد یک بار برای همیشه همگیتان قیام کنید و مسلحانه و متحدانه و یکپارچه و مداوم تا پیروزی نهایی بجنگید و فلسطین را آزاد کنید و خیانتکارانتان رو هم مجازات کنید .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .