سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ غم‌انگیز برادران مشهدی در عمق چاه

پنج نفر که برای مصارف کشاورزی در حال حفاری چاه بودند، دچار گاز گرفتگی شده که ۴ نفر آنان فوت و یک نفر دیگر با وضعیت وخیم در بیمارستان بستری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: پنج نفر که برای مصارف کشاورزی در حال حفاری چاه در روستای چلقی، از توابع بخش رضویه در حومه مشهد بودند، دچار گاز گرفتگی شده که ۴ نفر آنان فوت و یک نفر دیگر با وضعیت وخیم در بیمارستان بستری شد.

او افزود: این حادثه غروب امروز شنبه ۷ تیرماه ۹۹ ازطریق تماس مردمی به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه نجات ایستگاه‌های ۶و ۴۹ را به محل حادثه در فاصله ۲۵ کیلومتری مشهد اعزام کرد.
 

معاون عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد، یکی از جانباختگان در حین حفاری چاه برای مصارف کشاورزی در درون چاه دچار گاز گرفتگی می‌گردد که بدنبال این اتفاق ۴ نفر دیگر که در محل حضور داشتند، بدون استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و عدم رعایت نکات ایمنی، برای نجات این فرد وارد چاه می‌شوند که همگی این ۵ نفر دچار گاز گرفتگی و مسمومیت شدید شده که ۴ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز با مسمومیت شدید و وضعیت جسمانی نامساعد در بیمارستان بستری شد.
 

سبحانی بیان کرد: همگی این افراد بین ۲۰ تا ۵۰ سال سن داشته اند و ۳ نفر آنان با یکدیگر برادر و ۲ نفر دیگر برادر زاده بوده اند که این حادثه غم انگیز برای آنان رقم خورده است.

علت دقیق این حادثه توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است و آتش نشانان پس از پایان ماموریت به ایستگاه‌های خود در شهر مشهد مراجعت کردند.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.