سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سراج: با شروع لیگ آمار مصدومان بالاتر می‌رود/ شرایط لازم برای کسب سهمیه آسیایی را نداریم

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به ظرفیت بالا و روند رو به رشدی نیاز است که در حال حاضر چنین شرایطی نداریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم درباره این دیدار گفت: با شرایط موجود احساس می کنم که بازی از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود. با توجه به تمریناتی که انجام دادیم و شرایطی که خودمان و پارس جنوبی جم داریم، احساس می کنم بازیکنان از نظر بدنی آماده نیستند و بازی کیفیت بالایی نخواهد داشت. با این وجود ما فقط سه امتیاز این بازی را می خواهیم تا جایگاهمان در بالای جدول را حفظ کنیم.

سراج در ادامه گفت: با نتایجی که در بازی‌های قبلی رقم خورد و امتیازاتی که تیم‌ها به دست آوردند، باید تلاش کنیم خودمان را در کورس مدعیان نگه داریم. ما و ۴، ۵ تیم بالای جدول قطعا دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم.

او درباره شرایط تیمش در زمان آغار مجدد تمرینات گفت: در ۲ هفته اول به خاطر کرونا وضعیت خوبی نداشتیم، اما به تدریج شرایط بهتر شد و با برگزاری یکی، ۲ بازی تدارکاتی به نقاط ضعف و قوت خودمان پی بردیم. برای بازی‌های تدارکاتی برنامه ریزی کردیم و تمریناتمان منظم‌تر شد. اکنون برای بازی فردا و کسب ۳ امتیاز آماده هستیم.

سرمربی صنعت نفت درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: متاسفانه ۷ بازیکن را برای بازی با پارس جنوبی جم در اختیار نداریم. یکی، ۲ بازیکن کرونا گرفتند. ۳ بازیکن به دلیل ۴ اخطاره شدن محروم هستند و متاسفانه به دلیل مصدومیت از بختیار رحمانی و فاخر تهامی هم نمی‌توانیم استفاده کنیم.

سراج در پاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلی طولانی مدت لیگ و تمرینات جسته و گریخته تیم ها، آیا امکان مصدومیت بازیکنان بیشتر شده گفت: تمرینات نشان داد که خطر مصدومیت وجود دارد. ۲، ۳ هفته پیش گفتم که خیلی از بازیکنانی که در ادامه لیگ بازی می‌کنند را برای فصل آینده در اختیار نداریم. یکی از با اخلاق‌ترین و بهترین بازیکنان لیگ از نظر نحوه زندگی، انصاری مدافع پرسپولیس است. او در تمرین مصدوم شد و حالا باید ۵، ۶ ماه در خانه بخواند. نمی‌توانیم در قبال این مسائل کاری بکنیم. وقتی قرار شد پس از ۴ ماه تعطیلی، بازیکنان را ظرف ۳، ۴ هفته آماده کنیم، مسلما از دست هیچ کدام از ما کاری برنمی آید.

او در ادامه گفت: مجبوریم در ادامه مسابقات شرکت کنیم، اما مطمئنا چند بازیکن ما هم مصدوم خواهند شد. ما بختیار رحمانی و فاخر تهامی را در یک جلسه تمرینی ساده از دست دادیم. تمرینات خیلی معمولی را انجام دادیم، اما بر اثر همان فشار کمی که به آن‌ها آمد، مصدوم شدند. به دلیل فشاری که بازیکنان می‌آید، مصدومیت‌ها گریبان گیر آن‌ها می‌شود و هیچ چیز دست مربیان و بازیکنان نیست. مسلما هر چقدر مسابقات فشرده‌تر برگزار شود، آمار مصدومان هم بالاتر می‌رود.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این سوال که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، این تیم فشار بیشتری می‌آورد یا به دلیل شرایط موجود به همین نتایج قانع است گفت: به هر حال باشگاه ما طبق برنامه‌ای که دارد، به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است. کار بسیار سختی داریم و برای کسب سهمیه به روند رو به رشد و ظرفیت بالایی نیاز است، اما اکنون این شرایط را نداریم. باشگاه در جزئی‌ترین مسائل مالی مشکل دارد، زیرا دیگر از طرف وزارت نفت حمایت نمی‌شویم و حامی مالی قدرتمندی هم نداریم. البته گاهی اوقات منطقه آزاد به ما کمک می‌کند، اما برای تیمی که می‌خواهد سهمیه آسیایی بگیرد، این کمک‌ها ناچیز است.

او افزود: با توجه به شرایط جدول در صددیم بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم. شاید نتوانم برای کسب سهمیه وعده بدهم، اما می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم. اگر در بازی فردا پیروز شویم، بازیکنان و کادرفنی برای ادامه مسابقات انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند. این طور نیست که با نتیجه نگرفتن در بازی فردا بی انگیزه شویم، اما قطعا با پیروزی برابر پارس جنوبی، جایگاهمان تثبیت می‌شود و انگیزه بیشتری پیدا می‌کنیم که برای ادامه مسابقات به ما کمک زیادی می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.