سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام شیوه نامه پرداخت تسهیلات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از صاحبان مشاغل و بنگاه‌های بخش فرهنگ، هنر و رسانه، برای ثبت تقاضای دریافت تسهیلات، آسیب‌دیده از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام فاضلى مدیرمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : برابر با اطلاع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از صاحبان مشاغل و بنگاه‌های بخش فرهنگ، هنر و رسانه که از ویروس کرونا آسیب دیده اند در خواست کرد، تا برای ثبت تقاضای دریافت تسهیلات به سامانه www. kara.mcls.gov.ir مراجعه نمایند، که مهلت ثبت نام تا پایان خردادماه سال جاری می‌باشد.

او گفت : بنگاه‌های مشمول پس از تایید اطلاعات از سوی داده‌های تامین اجتماعی، از سوی ستاد ملی کرونا برای پرداخت تسهیلات حمایتی انتخاب و معرفی خواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: بنگاه‌هایی که کد کارگاهی از سازمان تامین اجتماعی داشته باشد این تسهیلات را دریافت خواهند کرد، ولی اگر ارتباط بیمه‌ای با تامین اجتماعی نداشته باشد در مرحله بعدی می‌توانند تسهیلات را دریافت کنند.

او افزود: ۲۰ بانک و موسسه مالی برای دریافت تسهیلات متقاضیان در سامانه معرفی شده است و متقاضیان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی، باید فرایند ثبت‌نام و ارائه مشخصات اولیه را تکمیل کنند و سپس اطلاعات ثبت شده به بانک‌های عامل ارسال و مراحل پرداخت تسهیلات را آغاز کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.