سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور رئیس هیئت فوتبال کرمان اعلام کرد؛

لزوم وجود مرکز آموزش در کرمان

مشاور رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، وجود یک مرکز آموزش به منظور نیازسنجی های آموزشی منطقه را از ضروریات هیئت فوتبال کرمان برشمرد.

سید حسین تاج‌الدینی، مشاور رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه رئیس هیئت فوتبال دو بخش اجرایی و کمیته‌ها را زیرمجموعه دارد، گفت: بخش اجرایی شامل دپارتمان‌های اجرایی زیر نظر دبیر هیئت است که مهمترین نقش هیئت را در اجرای مسابقات و آموزش بر عهده دارد.

 

او برگزاری مسابقات به صورت منظم و عادلانه و آموزش را دو رسالت مهم و اصلی هیئت فوتبال استان عنوان کرد و افزود: قوی شدن باشگاه‌ها و موفقیت آن‌ها به واسطه‌ی همین دو گزینه صورت می‌گیرد.

تاج الدینی کمیته‌ها را بخش دیگری از هیئت‌ها اعلام کرد که فیفا روی آن تأکید بسیاری دارد.

 

او با اشاره به اینکه کمیته‌ها زیر نظر مستقیم رئیس هیئت قرار دارند، تصریح کرد: بخش سیاستگذاری و هدفگذاری برای تعیین برنامه‌ها از رسالات کمیته‌ها ست که کمیته‌ها موظفند با تحلیل وضعیت موجود و برنامه ریزی بر اساس شرایط به منظور توسعه و پیشرفت هیئت اقدام کنند.

تاج الدینی، وجود یک مرکز آموزش در استان را از ضروریات هیئت فوتبال استان برشمرد و بیان داشت: برای این کار از هر شهرستان بر اساس شرایطی که تعیین می‌کنیم، یک نفر به هیئت استان معرفی می‌شود تا در نیازسنجی‌های آموزشی منطقه، استان را یاری کند تا کار هدفمندتر انجام شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.