سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۹۰۰ کیلو مرغ بین نیازمندان شهرستان آبادان

امام جمعه آبادان از توزیع ۹۰۰ کیلو مرغ بین نیازمندان این شهرستان طی ۴ روز گذشته خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام  والمسلمین ابراهیمی‌پور امام جمعه شهرستان آبادان با اشاره به اینکه لازم و ضروری است که به نیازمندان و قشر آسیب دیده جامعه کمک کنیم گفت: طی چهار روز گذشته ۹۰۰ کیلو مرغ بین نیازمندان توسط نیروهای دفتر نهاد امام جمعه آبادان، خیرین و خیریه‌ها توزیع شد.

او ضمن تشکر و قدردانی از حضور  مردم در تمامی صحنه‌های مختلف ادامه داد: کسانی که توانایی و بضاعت مالی دارند در راستای کمک به نیازمندان گام بردارند چرا که اکنون زمان ایثار و انفاق است.

امام جمعه شهرستان آبادان تصریح کرد: در هفته کرامت،  توانستیم مرحله دیگری از رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه را با همراهی مجموعه مدیران و مسئولان محلی، بسیجیان و خیرین ، در قالب بسته‌های معیشتی در میان افراد نیازمند سطح شهرستان توزیع کنیم.

توزیع  یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا 

حجت‌الاسلام والمسلمین  ابراهیمی‌پور  افزود: خوشبختانه یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی آماده شد و تفاوت این رزمایش با دیگر رزمایش‌های مواساتی که در شهرستان آبادان برگزار شد در این است که بخش عظیمی از این کمک‌های مومنانه در اختیار خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا که از لحاظ معیشتی دچار آسیب شدند و به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در منزل قرنطینه شده‌اند قرار می‌گیرد.

او در پایان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال تلاش برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.