سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال حاضر ۲۰۱ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های کرمان بستری بوده و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نشست خبری امروز در رابطه با آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ مورد جدید بستری کرونا در کرمان داشتیم که از این تعداد ۲۱ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دو مورد هم مربوط به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

او در ادامه بیان کرد: روز گذشته آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی جیرفت، بم و سیرجان تعطیل بودند.

او مجموع آمار موارد بستری مبتلا به کرونا در استان کرمان از ابتدای آغاز اپیدمی را هزار و ۴۷۹ مورد ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ۲۰۱ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های کرمان بستری بوده و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

شفیعی از افزایش آمار بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان از هفته گذشته تاکنون خبر داد و افزود: آمار روزانه به دلیل وابستگی به تعداد آزمایشات انجام شده متغییر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی از درگذشت شش بیمار مبتلا به کرونا طی روز گذشته در استان کرمان خبر داد و افزود: از این تعداد یک مورد مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، سه مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دو مورد هم مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.

او مجموع جانباختگان بر اثر ابتلاء به کووید ۱۹ در استان کرمان را ۱۴۱ نفر ذکر و بیان کرد: در حال حاضر اکثر موارد ابتلاء در اثر شرکت در مراسم‌های عروسی و ترحیم، سفر به مناطق آلوده‌تر یا پذیرایی از مسافرانی که از استان‌های آلوده‌تر به کرمان آمده اند، رخ می‌هد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.