سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام اولویت های دادگستری سرپل ذهاب

رییس دادگستری قصرشیرین گفت : برخورد با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا اولویت دادگستری این شهرستان است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز جلیلیان رییس دادگستری قصرشیرین گفت : برخورد با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا اولویت دادگستری این شهرستان است و طبق دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر اجرای این مهم، در مرز رسمی پرویزخان این شهرستان اقدام های خوبی در این زمینه انجام شده است.

او گفت : قصرشیرین شهرستانی با پتانسیل های خوب و مناسب است و با وجود داشتن ۲ مرز و پایانه مرزی از حساسیت های خاصی برخوردار است از این رو باید مقوله مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا باجدیت مورد توجه دستگاه قضا قرار گیرد.

او افزود: پارسال هفت هزار و ۳۷۷ پرونده وارد دادگستری قصرشیرین شده که با احتساب پرونده های باقی مانده از سال های قبل تعداد هفت هزار و ۶۴۴ پرونده در این شهرستان مختومه و رسیدگی شده است.

رییس دادگستری قصرشیرین گفت: همچنین از مجموع ۹۴۸ پرونده وارده به شعبه اول حقوقی در سال گذشته با احتساب پرونده های سال های قبل یک هزار و ۱۱۱ فقره پرونده و در شعبه ۱۰۱ جزایی قصرشیرین از مجموع یک هزار و ۱۲۹ پرونده تعداد یک هزار و ۱۱۸ فقره رسیدگی و مختومه شده است.

او ادامه داد: همچنین در یک سال گذشته سه هزار و ۸۶۴ پرونده به دادسرای قصرشیرین وارد شده که با احتساب پرونده های سال های قبل سه هزار و ۹۶۱ پرونده در یک سال گذشته در حوزه دادسرا مختومه و منجر به صدور حکم شده است.

او تعداد پرونده های مختومه پارسال در شعبه اجرای احکام حقوقی را ۴۱۹ پرونده و در حوزه شورای حل اختلاف هم تعداد یک هزار ۱۳۵ فقره بیان کرد.

رییس دادگستری قصرشیرین این اقدام و تلاش ها را نتیجه بهره گیری از ظرفیت همه قضات و کارکنان اداری دادگستری شهرستان، ظرفیت های بومی و محلی و بزرگان و معتمدان شهرستان عنوان کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.