سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی شاهین شهرداری بوشهر:

با تمام توان مقابل نفت مسجد سلیمان بازی می‌کنیم

مربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: فردا بازی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان داریم، اما با تمام توان برای کسب امتیاز لازم بازی می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد کریمیان مربی شاهین شهرداری بوشهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: فردا بازی بسیار سختی در برابر تیم نفت مسجد سلیمان داریم. این تیم خوب نتیجه گرفته و کادر فنی بسیار خوبی دارد، ولی ما هم ۳۰ یا ۴۰ روز تمرین خیلی خوب داشتیم و با دستور‌های میشو (سرمربی) تیم را آماده کرده‌ایم.

او ادامه داد: در شرایط خوبی هستیم وآمادگی ۱۰۰ درصد داریم و امیدواریم دل هواداران خود را شاد کنیم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر همچنین گفت: برخی نوشته‌اند که من به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشینم این طور نیست، من به عنوان خادم باشگاه شاهین هر وقت نیاز بوده در خدمت تیم بوده‌ام اکنون هم منتظریم که آقای میشو برگردد. همچنان با او مشورت می‌کنیم و امیدواریم شرایط فراهم شود که او به ایران برگردد و به ما اضافه شود.

کریمیان افزود: این بازی در خدمت تیم هستم امیدواریم بتوانیم تمام دستور‌ها را اجرا کنیم، نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

او درباره دو بازیکن گرجستانی تیم نیز گفت: بازیکنان خارجی نتوانستند به این بازی برسند امیدواریم به بازی پرسپولیس برسند. شنیده‌ام که ۴ یا ۵ روز دیگر برمی‌گردند. با حضور آنان، در هفته‌های آینده با تیم کامل در میدان حضور می‌یابیم و به رده‌های بالاتر صعود خواهیم کرد.

مربی شاهین شهرداری بوشهر درباره مصدومیت بازیکنان هم بیان کرد: صارمی مصدومیت داشت، اما الان حالش خوب است، شعبانلو مصدوم است یکی دو مورد سرماخوردگی جزئی داشتیم، اما فردا با تمام توان در میدان حاضر خواهیم شد.

کریمیان بازی بدون حضور تماشاگر را سخت خواند و گفت: تماشاگران، یار دوازدهم تیم هستند و با توجه به حضور تماشاچیان بود که توانستیم در دو بازی خانگی پیاپی نتیجه لازم را بگیریم خیلی حمایت کردند، اما اکنون شرایط جوری است که نمی‌توانیم از حضور آن‌ها بهره ببریم هرچند امیدواریم که در خانه برایمان دعا کنند تا بچه‌ها بتوانند با دعای خیر آن‌ها امتیاز لازم را کسب کنند.

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و در هفته بیست و دوم این رقابت‌ها، شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۲۱ فردا (یکشنبه ۸ تیر) در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.