سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری رادیو زیارت در ترویج فرهنگ میزبانی و میهمان نوازی

کانون‌های مساجد در بافت‌های پیراموی حرم برنامه‌هایی با موضوع فرهنگ زیارت، میهمان نوازی برگزار می‌کنند که رادیو زیارت باپوشش خبری این اقدامات می تواند در فرهنگسازی به کانون‌ها کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی هنری کانون‌های مساجدگفت: رادیو زیارت می‌تواند در حوزه ترویج فرهنگ میزبانی و میهمان نوازی با کانون‌های مساجد بافت پیرامونی حرم اقدامات مشترکی داشته باشد.
 
اوبا  اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد و اکران تمامی فیلم‌های این جشنواره افزود: رادیو زیارت می‌تواند در خصوص فیلم‌هایی با محتوای دینی و مذهبی ورود پیدا کند و نشست‌های تخصصی با مشارکت دبیرخانه جشنواره برگزار و پوشش رسانه‌ای این نشست‌ها را بر عهده بگیرد، کاری که در نمایشگاه‌های قرآن و کتاب نیز می‌تواند اتفاق بیفتد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: انجمن سینمای جوان در حوزه تولید فیلم‌های کوتاه با موضوعات دینی و مذهبی آثار بسیار خوبی دارد که در خصوص این آثار نیز می‌تواند رادیو زیارت ورود پیدا کند، برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون این فیلم‌ها و معرفی آثار و مصاحبه با هنرمندان صاحب آثار بخشی از کار‌هایی است که می‌توان با مشارکت رادیو زیارت انجام داد.

در این نشست هادی افشار صفوی مدیر رادیو زیارت گزارشی از برنامه ها، اقدامات و ظرفیت‌های این رسانه ارائه کرد و بر همکاری با حوزه‌های فرهنگی هنری و قرآنی تاکید کرد.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.