سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی در هلیلان

سلیمانی دشتکی با اشاره به برنامه ریزی برای محرومیت زدایی از منطقه هلیلان در استان ایلام، گفت: ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی در هلیلان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز شنبه در دومین نشست قرارگاه سازندگی هلیلان که با حضور محمد امید معاون مناطق محروم ریاست جمهوری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در استانداری ایلام برگزار شد، گفت: هدف از تشکیل قرارگاه سازندگی زدودن غبار محرومیت از چهره هلیلان است و در همین ابتدای کار سه گام مهم در قرارگاه برداشته شده است.

او ادامه داد: با سفر مسئولان استان به مناطق محروم هلیلان و بررسی مسائل و مشکلات رسماً قرارگاه سازندگی هلیلان شروع به کار کرده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: در سفر به تهران خواسته‌ها و مطالبات مردم این منطقه در دیدار با مسئولان هشت نهاد و وزارتخانه پیگیری شده و امروز شاهد حضور مسئولان معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری در استان هستیم تا حاصل این فعل و انفعالات منجر به توسعه مناطق محروم و روستایی استان به ویژه منطقه محروم هلیلان شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه هلیلان را محروم‌ترین نقطه کشور عنوان کرد و افزود: برای رفع محرومیت این منطقه نیازمند اعتبارات ملی هستیم و تا کنون ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای این مهم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.