سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش های رگباری در راه خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری با احتمال ایجاد رواناب در نیمه شمالی استان در روز‌های شنبه و دوشنبه این هفته پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها با احتمال بارش تگرگ و کاهش دما بیشتر نواحی شمالی استان و شهرستان‌های درگز، کلات، قوچان، چناران و ییلاقات مشهد را در بر می‌گیرد.

او افزود: از عصر روز گذشته تاکنون همراه با افزایش ابرناکی بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق خراسان رضوی رخ داده است که بیشترین آن در کلات نادر با یک میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: وزش باد همراه با گرد و خاک تا روز‌های میانی هفته جاری در استان ادامه دارد که در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

فاروقی با اشاره به کاهش هفت درجه‌ای دما در خراسان رضوی بیان کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته هفت درجه کاهش دارد و طی روز‌های آینده هم تغییرات محسوسی ندارد.

او تصریح کرد: روند کاهشی دمای هوا در خراسان رضوی تا روز‌های میانی هفته جاری تداوم دارد و از روز سه‌شنبه این هفته شاهد افزایش دما در استان هستیم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۷ درجه و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب خنکترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی از ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
 
فاروقی اظهار کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۷۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.