سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاداش ویژه مسئولان باشگاه مس سونگون به بازیکنان

مسئولان باشگاه مس سونگون پس از قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال قصد دارند پاداش ویژه‌ای را به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال روز گذشته با برگزاری بازی بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار و در پایان تیم مس سونگون موفق شد در ضربات پنالتی از سد گیتی پسند عبور کرده و برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود کند. مس با این قهرمانی تبدیل به اولین تیمی شد که توانست برای ۳ سال متوالی در مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران به مقام قهرمانی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید:


پس از معرفی تیم مس به عنوان قهرمان لیگ برتر حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون اعلام کرد که قرار است به زودی پاداش ویژه‌ای به بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت شود تا از زحماتی که آن‌ها در این فصل برای قهرمانی در لیگ برتر کشیده اند به نوعی تقدیر و تشکر به جای بیاورند. آن طور که نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون اعلام کرده قرار است این پاداش‌ها تا آخر این هفته به بازیکنان و کادر فنی تیم پرداخت شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.