سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری امتحانات دوره‌های سواد آموزی با رعایت فاصله اجتماعی

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از برگزاری امتحانات دوره‌های سواد آموزی با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رهدار براتی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امتحانات دوره‌های سواد آموزی با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی برگزار شد.

او با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی بالغ بر هشت آموزشگاه مجازی در سطح استان افتتاح گردید افزود: هر چند کلاس‌های حضوری تعطیل شد، اما آموزش تعطیل نشد و از طریق فضای مجازی ادامه پیدا کرد.


بیشتر بخوانید: افتتاح مدرسه مجازی سواد آموزی فارسان


براتی اضافه کرد: آموزش‌های مجازی دروس در هر سه دوره و به صورت مستمر از سوی آموزش دهندگان انجام شد و با نظارت کارشناسان اداره سواد آموزی در سطح استان، شاهد برگزاری امتحانات به صورت منظم و هدفمند هستیم.

او برگزاری جشنواره استانی تدریس برتر در فضای مجازی را اقدامی مهم جهت بالابردن انگیزه آموزش دهندگان و ارتقای توانمندی دانشی آنان بیان کرد و ادامه داد: این چنین اقدامات لازمه آمادگی کامل سواد آموزان جهت ارائه نتیجه بهتر در امتحانات و قبولی بیشتر است.

براتی گفت: در زمان برگزاری امتحانات سواد آموزی، حفظ سلامت سوادآموزان از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا ستاد امتحانات ملزم خواهد بود که با تهیه ماسک و دستکش برای سواد آموزان این امنیت بهداشتی را گسترش دهد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.