سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف اراضی ملی در فهرج

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: ۱۳۳ هزارو ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی فهرج از دست زمین خواران خارج شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رحمان مزیدی، رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج با اشاره به برخورد جدی با پدیده زمین خواری از سوی دستگاه قضایی گفت: ۱۳۳ هزارو ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در بخش منابع طبیعی به ارزش ۲۱ میلیارد ریال از دست سود جویان با حکم قضایی به بیت المال برگردانده شد.

او همچنین افزود: در بخش شهری ۴۸ هزار مترمربع با همکاری اداره راه و شهرسازی رفع تصرف شد.

مزیدی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: شهید بهشتی از معماران قوه قضائیه است و باعث شد دستگاه قضایی در پاسداری از ارزش‌ها و اجرای عدالت و تامین سلامت اجتماعی مردم نقش بی بدیلی داشته باشد و شهید آیت الله بهشتی بیشترین نقش را در تدوین قانون اساسی کشورمان داشت.

مزیدی در ادامه تاکید کرد: قوه‌ قضاییه با جرائم برخورد می‌کند و عزم جدی در مبارزه با فساد دارد و همین امر باعث رضایت مندی مردم شده است.

رئیس دادگاه عمومی فهرج گفت:پارسال دادگاه عمومی فهرج در سطح استان کرمان  بالا‌ترین نرخ رسیدگی پرونده را به خودش اختصاص داد و تسریع در بررسی پرونده‌ها را در دستور کار قرار دادیم.

او همچنین به دستگیری سارقان احشام در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با سارقان احشام برخورد جدی خواهد شد و پس از دستگیری سارقان ، سرقت احشام کاهش محسوسی داشته است .

مزیدی همچنین با اشاره به راه اندازی دفتر قضایی در فهرج گفت: در راستای تسریع در کار و کاهش هزینه‌ها  این دفتر افتتاح و راه اندازی شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.