سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های رفع ترافیک شهری مورد حمایت دستگاه قضاست

رییس دادگستری شهرستان مراغه گفت: دستگاه قضا از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری که در راستای توسعه شهری و رفع گره ترافیکی شهر است، حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حبیب قنبرزاده رییس دادگستری شهرستان مراغه  در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه برگزار شد، گفت: تعامل با دستگاه‌های اجرایی از جمله مدیریت شهری از اولویت‌های اصلی دستگاه قضا در شهرستان مراغه است.

او گفت: بی شک حمایت قضایی موجب توسعه شهری، حفظ نظم و امنیت و رفع ترافیک شهری می‌شود.

قنبرزاده با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری مراغه گفت: اگر منافع شهری را در نظر بگیریم، اقدامات شهرداری به نفع شهر، مثمر ثمر و فایده بخش بوده است.

اومسیرگشایی‌های اخیر شهرداری مراغه را در کاهش ترافیک شهر مفید ارزیابی کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی باید دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند و رفع مشکلات آن‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

او افزود: رسالت دستگاه قضا همواره بر مبنای حمایت از تولید و اشتغال استوار بوده است و تا به امروز دستگاه قضایی باعث تعطیلی حتی یک واحد تولیدی نشده است.

نادر نجد دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این دیدار گفت: قانون در اولویت اول دستگاه قضاست و از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای پیشبرد امور شهرستان استفاده می‌کنیم.

او گفت: حوزه مسوولیت شهرداری‌ها وسیع بوده و در هر گوشه از شهر آثار و نشانه‌ای از شهرداری دیده می‌شود که به تبع آن انتظارات مردم نیز از این نهاد بیشتر است.

اوافزود: تاکنون دادستانی در پروژه‌هایی که در راستای پیشرفت و توسعه شهر بوده نهایت همکاری را کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری مراغه گفت: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری در چندسال گذشته طرح‌های خوب و موثری را شروع کرده است.

نجد افزود: گره گشایی از مشکلات مردم و رفع مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف با تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضا است.

او حمایت از سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی را از دیگر اولویت‌های اصلی دادستان مراغه عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی شهر مراغه در راستای توسعه صنعت گردشگری و تقویت اقتصاد شهری ضروری است.

علی عباسی نایب رییس شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این دیدار اتحاد و همدلی مسوولان را رمز موفقیت و توسعه شهرستان عنوان کرد و گفت: به جهت وجود انسجام و همدلی در بین شهرداری و شورای اسلامی شهر امورات مجموعه مدیریت شهری به نحو مطلوب پیش می‌رود.

او افزود: حرکت‌های شجاعانه رییس قوه قضاییه کشور موجب تقویت روحیه امید و خوشحالی ایرانیان شده است.

او از حمایت‌های دستگاه قضا از صنایع و واحد‌های تولیدی و همچنین سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی قدردانی کرد.

محمدرضا احمدی شهردار مراغه نیز در این دیدار با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: ضرورت جلب رضایتمندی مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام و انقلاب از اصلی‌ترین دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری است.

اوگفت: مجموعه مدیریت شهری از حمایت‌های ارزشمند دستگاه قضایی شهرستان در راستای اجرای پروژه‌های زیربنایی و ماندگار شهرداری قدردانی می‌کند.

او گفت: با حمایت‌های مسوولان و مردم مراغه در حال حاضر بیش از ۱۲ پروژه مهم و زیربنایی توسط مجموعه مدیریت شهری در دست اجرا است که با بهره برداری از این پروژه‌ها بخش بزرگی از مشکلات و نیاز‌های شهری شهروندان برطرف می‌شود.

او همچنین به فعالیت‌های عمرانی شهرداری مراغه در سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: پروژه بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی، پروژه بلوار ۳۵ متری حدفاصل میدان‌های رسالت و الغدیر، پروژه احداث فرهنگسرای امیر کبیر، پروژه بهسازی پارک قیزیل ارسلان، پروژه مجتمع رفاهی خدماتی شهروند، پروژه بازار آرد و غلات، خشکبار و مواد غذایی، پروژه تعریض پل خدمات، پروژه توسعه پارک غفاریه و تعریض خیابان شهید قدوسی از جمله این پروژه هاست.

یکم تا هفتم تیرماه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یارانش به عنوان هفته قوه قضاییه نام گذاری شده است.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.