سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو:

تعهدات معوق ایران‌خودرو تا شهریور به روز می شود

مقیمی گفت: تعهدات ۵ محصول ایران خودرو به روز شده و مابقی تعهدات تا شهریور ماه به صفر خواهد رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست با مدیران ارشد حوزه بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: در شهریورماه گذشته تعهدات معوق به مشتریان به بیش از ۲۰۰هزار دستگاه خودرو رسیده بود اما درحال حاضر، تعهدات ۵ محصول به روز شده و در آینده نزدیک تمامی تعهدات معوق به روز خواهد شد. 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای بنزینی با استاندارد یورو۵ تولید و تحویل مشتریان می شود. اعمال استاندارد یورو۵ برای خودروهای دوگانه سوز زمان‌بر بوده و نیازمند اجرای پروژه‌های متعدد بهبود است. به زودی مشکل شماره گذاری خودروهای دوگانه سوز رفع خواهد شد.

او  با بیان این که سالانه هزینه قابل توجهی صرف امور لجستیک می شود، از برنامه‌ریزی برای کاهش هزینه های این بخش با هدف کاهش بهای تمام شده محصولات خبر داد و گفت: اقدامات اصلاحی موثری در این مسیر تعریف شده و درحال پیاده سازی است. 

مقیمی با تاکید بر هم افزایی میان واحدهای مرتبط با مشتریان گفت: باید از ظرفیت های موجود برای تحقیقات و بررسی های بازار با هدف کاهش هزینه ها بهره جست. 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو بر استفاده از ظرفیت های موجود در بخش بازاریابی و فروش و همچنین خدمات پس از فروش تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم ایران خودرو را به جایگاه اصلی خود در بازار و نزد مشتریان برسانیم. بخش فروش در سازمان، مهم ترین کانال ارتباطی با مشتریان است و باید عملکرد آن در تکریم مشتری و خدمت رسانی به گونه ای باشد که اثر مطلوب و مثبتی در ذهن مشتریان برجای بگذارد.

او بر توسعه برند خدمات پس از فروش ایران خودرو در بازار تاکید کرد و گفت: باید برنامه ریزی ها به سمتی حرکت کند که مشتریان برای خرید قطعه صرفا به شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو مراجعه کنند و به جای مراجعه به مراکز نامعتبر، با خیال آسوده نسبت به خرید قطعه با کیفیت از نمایندگی ها اقدام کنند.


در ادامه این نشست قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با همدلی و همکاری میان بخش‌های مرتبط با مشتریان از جمله نمایندگی های مجاز، مدیریت ارتباط با مشتریان و امداد خودرو ایران از طریق مجازی و با ایجاد میز کار اینترنتی، خدمات فروش و بخشی از خدمات پس از فروش بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان و یا خدمت در محل، درحال ارایه است. 

محسن ناقدی از برنامه ریزی برای اجرای چندین پروژه برای بهبود خدمات به مشتریان خبر داد و گفت: فعالیت هایی که انجام می شود باید برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کند، هدف ما جلب رضایت مشتریان است. 

وی از تحویل بخشی از خودروهای ثبت نامی در طرح فروش فوق‌العاده خبر داد و گفت: در کم تر از یک ماه توانستیم فرآیند اجرای تعهدات و تحویل مشتریان این طرح فروش را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۴:۵۳ ۱۱ تير ۱۳۹۹
من الان ویرایش بیشتر از مدل 85نتونستم بخرم.الان هم یه 84دارم.چون پلاک به نام هست نمیتونم ثبت نام کنم.مگه دولت تمامی اطلاعات مردم رو نداره،....هم برا جلوگیری از آلودگی وهم برا نو سازی خودرو های فرسوده.تو سیستم چک کنم کسی که چند ساله ماشین بالای 15سال داره خودشون تعویض کنن. اگه راست میگن.
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۷ تير ۱۳۹۹
منظور دلال های گرامی است