سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان زرند:

نباید اجازه بدهیم تا مشکلی برای تولید پیش بیاید

حجت الاسلام بلوچ زاده گفت: بزودی کارگروهی برای بررسی موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام بلوچ زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، به اتفاق تعدادی از مدیران از واحد‌های تولیدی و صنعتی زرند بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این واحد‌ها قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با مهم برشمردن دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب درباره‌ی رونق اقتصادی کشور گفت: بزودی کارگروهی را برای بررسی موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی تشکیل و بصورت ویژه برای رفع موانع در جهت رونق و جهش تولید تصمیم گیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام بلوچ زاده افزود: همانگونه که با قاطعیت روبروی مفاسد اقتصادی می‌ایستیم به همان اندازه هم روی رفع مشکلات این واحد‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

دادستان زرند با اشاره به اینکه رونق اقتصادی به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک خواهد کرد افزود: حمایت از تولید و توسعه‌ی فضا‌هایی که منجر به ایجاد شغل در جامعه می‌شود باید سرلوحه‌ی کار تمام مسئولان باشد و از طرفی مدیران این واحد‌ها هم باید به وظایف قانونی خود پیرامون جامعه‌ی کارگری با جدیت نگاه کنند.

حجت الاسلام بلوچ زاده با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: توانایی‌های درون کشور بسیار متنوع است و مدیران باید بیش از آنکه به بیرون از کشور نگاه کنند به روی توانمندی‌های مادی و معنوی درون کشور تمرکز کنند.

این مقام قضایی با اشاره به تاکیدات متعدد رهبری  درباره‌ی غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و غرب گفت: کشور ما منابع و قابلیت‌های فراوانی دارد، اما در بخش‌هایی بدلیل مدیریت ناصحیح شاهد نابودی داشته‌های خود هستیم و برای رسیدن به یک جامعه‌ی پویا راهی بجز عمل به فرامین رهبر فرزانه‌ی انقلاب پیرامون تحقق اقتصاد مقاومتی وجود ندارد.

حجت الاسلام بلوچ زاده با اشاره به این که اگر مدیریت انقلابی داشته باشیم راه رسیدن به اهداف انقلاب بسیار هموار است افزود: مدیران مومن، متعهد، دلسوز و خلاق باعث امید در جامعه هستند که تعدادشان کم نیست، اما با این حال مدیران منفعل و ناتوانی هم هستند که بجز ایجاد یاس و ناامیدی ره آوردی برای مردم ندارند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.