سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در مراغه

۲۴ هزاربسته معیشتی بین خانواده های نیازمند وآسیب دیده از کرونا توزیع شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الا سلام و المسلمین محمد تقی پور محمدی امام جمعه مراغه گفت : بسته های معیشتی به همت خیران شهرستان ، گروه های جهادی و نهاد های حمایتی تامین و در طول پنج ماه گذشته و در چهار نوبت در میان خانواده توزیع شده است .

او در مراسم تجلیل از خیران و فعالان تامین و توزیع بسته های معیشتی افزود : در این مدت بیش از 30 هزا پرس غذای گرم نیز توزیع شده است .

او با قدر دانی از تلاش های خیران و گروه های جهادی برای تامین نیازهای خانواده های آسیب دیده افزود : مردم مومن و نیکوکار مراغه در طرح مواسات وکمک های مومنانه کارنامه خوبی ارائه کردند .

امام جمعه مراغه افزود : با وجود مشکلات اقتصادی مردم ایران اسلامی در در روزهای کرونایی به خوبی داشته های خود را با نیازمندان تقسیم کردند .

حمید شکری فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این جلسه گفت : از زمان شیوع کرونا دستگاه های اجرایی و مردم با مشارکت هم در خدمت نیازمندان و خانواده های آسیب دیده بوده اند .

او افزود : در کنار کمک های مومنانه گروه های جهادی با ضدعفونی معابر و مکان های عمومی برای کنترل بیماری به خوبی عمل کردند .

او گفت : کادر درمانی شهرستان نیز با وجود تمامی مشکلات با تمام توان درخط مقدم مبارزه با کرونا همچنان در تلاش هستند.

در این مراسم از خیران ، گروه های جهادی و روستای دستگاه های اجرایی برای مقابله با کرونا قدر دانی شد .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.