سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب وپذیرش دانش آموزان علاقه‌مند به رشته حوزوی در نهاوند

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) نهاوند گفت: برای جذب وپذیرش دانش آموزان علاقه‌مند به رشته حوزوی قرارگاهی در مدرسه تشکیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای آشنایی و جذب دانش آموزان پایه‌های هشتم تا دهم به حوزه علمیه افزود: برای جذب و پذیرش نوجوانان علاقه‌مندان به حوزه، قرارگاهی در مدرسه حوزه تشکیل شد تا در این باره تمامی اتفاقات و روند اجرایی کار را تحت نظر داشته باشد.

او ادامه داد: از آبان سال گذشته بنا بر هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش، طلاب با حضور در مدارس شهرستان و روستا‌های اطراف دانش آموزان را با فضای حوزه و نحوه پذیرش آشنا می‌کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) نهاوند، طرح صالحین را یک ظرفیت عظیم در جذب دانش آموزان به حوزه برشمرد و گفت: یکی از گروه‌هایی که حساب ویژه‌ای بر روی آن باز کرده‌ایم، اعضای حلقه‌های صالحین هستند که توانستیم با همراهی سپاه و بسیج از این ظرفیت نیز به خوبی استفاده کنیم.

او با بیان اینکه تمامی روحانیون شهرستان در زمینه پذیرش حوزه‌ها توجیه شده‌اند، اظهار داشت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا، تا حدودی کار‌ها با مشکل مواجه شد، اما پس از این اتفاق به سمت استفاده از فضای مجازی و تبلیغات شهری حرکت کردیم.
حجت الاسلام مولوی اضافه کرد: در فضای مجازی طلاب و استادان مدرسه اقدام به تولید و انتشار محتوای مناسب در زمینه پذیرش و آشنایی با کلیات حوزه کردند.

او با بیان اینکه علیرغم شیوع این ویروس و تعطیلی مدارس، طلاب مدرسه امام خمینی (ره) نهاوند با مشکلی در زمینه درسی مواجه نشدند، بیان کرد: استادان در این مدت توانستند با استفاده از فضای مجازی تمامی سرفصل‌های دروس را برای طلاب تدریس کنند و مشکلی از این جهت مواجه نشدیم.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.