سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش خراسان جنوبی در مسابقه کتابخوانی

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی از درخشش استان در مسابقه کتابخوانی کتاب فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

وفایی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: خراسان جنوبی بر اساس جمعیت و میزان مشارکت در مسابقه کتابخوانی کتاب فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر حائز رتبه برتر شد.

او با بیان این که این مسابقه با شرکت ۵۷ هزار نفر برگزار شد، اظهار کرد: انتشار فراخوان و تعیین بازه زمانی برای شرکت در آن از بهمن ماه آغاز شد و مهلت آن نیز در دو نوبت تمدید شده بود.


بیشتر بخوانید


وفایی با اشاره به این که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور این مسابقه را با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار کرده است، تصریح کرد: ۵۵ درصد، معادل ۳۱ هزار نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه را خانم‌ها و ۴۵ درصد، معادل ۲۶ هزار نفر را آقایان تشکیل دادند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: جوایز این مسابقه که شامل کمک هزینه سفر‌های زیارتی و جوایز نقدی است، به صورت مشارکتی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهیه و تخصیص یافته است.

او ادامه داد: یک کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، یک کمک هزینه سفر به مشهد و ۱۴ کارت هدیه سهم استان از این مسابقه کشوری بود.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.