سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۷ پارک کودک در مناطق محروم ریگان

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان از افتتاح و راه اندازی هفت پارک کودک در روستا‌های کم برخوردار این شهرستان با همت و مشارکت خیرین داوطلب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بهزاد عارف رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان با اشاره به اینکه شادی و نشاط کودکان در نقاط دورافتاده و کم برخوردار با توجه به شرایط خاص این مناطق بیشتر باید مورد توجه قرار گرفت، گفت: با همت و مشارکت خیرین هفت پارک کودک در روستا‌های کم برخودار در شهرستان ریگان افتتاح و راه اندازی شد.

او عنوان کرد: با همکاری و پیگیری موسسه‌های خیریه با هزینه ۱۷۵ میلیون تومان با نصب وسایل بازی در روستا‌های کارگاه جهادبمبویان، عباس آباد رودشور، علی آباد پشت ریگ، شهید صدوقی، قدرت آباد و حسین آباد حیدر پارک بازی برای کودکان در این مناطق راه اندازی شد.

او با اشاره به اینکه روستا‌های شهرستان ریگان در اثر خشکسالی‌های پی درپی دچار آسیب‌های زیادی در تامین آب برای زندگی، کشاورزی و دامداری و همچنین آموزش مهارت‌های اجتماعی، فرهنگی و خدمات درمانی شده اند، گفت: در این خصوص برای بازسازی و کمک به اهالی این مناطق، جمعیت هلال احمر بر اساس اهدافش در راستای تلاش برای تسکین آلام بشری، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تامین احترام‌ها انسان‌ها به یاری آنان می‌شتابد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.