سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخفیف ۳۴ میلیارد ریالی بهای برق به مشترکان کم مصرف

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخفیف بهای برق مصرفی را از پارسال به مشترکان برق داده ایم.

شیرزاد جمشیدی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ افزود: مشترکان استان با صرفه جویی برق و مدیریت مصرف ۳۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخفیف بهای پرداختی را پاداش گرفته اند.
او بیان کرد: سهم بخش کشاورزی با ۲۵ میلیارد ریال از بهرمندی از تخفیفات بهای پرداختی و صرفه جویی بیشتر از سایر بخش‌ها است.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان خواستار همراهی مردم برای نداشتن روز‌های قطعی برق در استان شد و اظهار داشت: ما در بخش صنعت هم طی پارسال ۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال تخفیف بهای برق به مشترکان و در بخش‌های خانگی و تجاری و اداری هم پاداش‌هایی برای مشترکان کم مصرف داشته ایم.

جمشیدی بیان کرد: از ۵۹۶ هزار و ۷۸ مشترک خانگی استان، ۵۷۳ هزار و ۱۷۷ مشترک الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و از این مشترکان ۳۱۰ هزار و ۶۴۵ مشترک با کاهش مصرف خود در مقایسه با دوره مشابه پارسال پاداش گرفته اند. 

این مسئول ادامه داد: این پاداش‌ها همان تخفیف بهای برق مشترکان است که در بخش خانگی به مشترکان صرفه جوی مصرف برق استان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است.
انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.