سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان:

دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ارائه خدمات اجتماعی پیشگام است

رضا نقدی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ارائه خدمات اجتماعی پیشگام و فعال بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در وبینار تخصصی هم اندیشی مسائل فرهنگی این دانشگاه گفت: تمدن سازی بدون تولید علم، فرهنگ، فکر و اندیشه امکان پذیر نخواهد بود و انجام تمدن سازی قطعا در قالب بستر دانشگاه برای نسل جوان بسیار مهم و کلیدی است.

او دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان را به عنوان یکی از دانشگاه‌های مهارتی و تاثیرگذار استان برشمرد و افزود: این دانشگاه در ارائه خدمات اجتماعی پیشگام و فعال بوده و در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود اقدام به تولید ماسک بهداشتی، گان و ژل ضدعفونی کرده‌اند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی استان سمنان در سراسر استان اعلام شد تا هماهنگی و همکاری لازم را با فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی داشته و در راه خدمت رسانی به مردم از هر تلاشی دریغ نورزند.

رضا مهدی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز فرهنگ را زیرساخت و پایه اکثر تحولات در جامعه دانست و گفت: سیاست عمده دانشگاه فنی و حرفه‌ای مشارکت حداکثری دانشجویان در تمامی امورات و استفاده از ظرفیت‌ها و تجربه دانشگاه‌های برتر دنیا در این زمینه است.

او فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه را بر ۴ ستون و پایه، کانون‌های فرهنگی و هنری، تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی، نشریات مرتبط با دانشگاه دانست و بر لزوم حمایت، نگاه ویژه و همچنین تقویت آن‌ها تاکید کرد.

مهدی همچنین همکاری و هماهنگی با تمامی نهاد‌ها و ادارات در استان‌ها را ضروری دانست و در زمینه انعقاد تفاهمنامه همکاری با تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها در جهت همکاری متقابل اعلام آمادگی کردند.

مهدی دستگردی مدیرکل  دفتر برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه ای نیز در این وبینار گفت: فعالیت های فرهنگی بصورت اشتراکی لازم و ضروری است و باید با کمک و همکاری متقابل دستگاه های اجرایی برنامه های فرهنگی متعددی اجرا شود.

او به پتانسیل انجمن های علمی کشور اشاره و انجمن علمی عمران دانشکده فنی و حرفه ای پسران سمنان  و انجمن علمی کامپیوتر دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان را در کشور ممتاز عنوان کرد.

دستگردی نقش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان را بسیار راهبردی دانست و بر لزوم وقف فعالیت های فرهنگی در دانشگاه تاکید کرد و خواستار ایجاد وقف کارآفرینی و سوق خیرین و واقفین ارجمند به این سمت شد .  

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.