سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارق در سلطانیه

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارق در کمتر از نیم ساعت طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ حسین اصانلو فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت دو دستگاه خودرو‌ی سواری پژو پارس و سمند از یکی از شهرستان‌های همجوار موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود:برابر هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی نسبت به اجرای طرح مهار توسط ماموران اقدام که در کمتر از نیم ساعت، یکی از خودرو‌ها در اتوبان قزوین_زنجان متوقف و سارق دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال شد.

سرهنگ اصانلو گفت: یکی دیگر از خودرو‌ها در محور ابهر _ زنجان به صورت بلاصاحب کشف و به پلیس آگاهی انتقال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه با اعلام اینکه سارق دستگیر شده، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد گفت: از شهروندان و ساکنان مجتمع‌ها و آپارتمان‌ها درخواست کرد تا نسبت به نصب دزدگیر، دوربین مداربسته و استخدام نگهبانان متعهد و کارآمد برای حفاظت ونگهبانی از اماکن، تاسیسات و ... اقدام کنند و ضمن برداشتن سویچ و مدارک مهمه از داخل خودرو، نسبت به بسته بودن درب خودرو‌ها و پارکینگ‌ها اطمینان کامل حاصل نمایند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.