سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین اعتبار احداث زندان جدید تبریز

مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی از تامین اعتبار احداث زندان جدید تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،یاری مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی در مراسم آغاز ساخت زندان هشترود با بیان اینکه احداث زندان جدید به قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار شده، ولی به علت کمبود اعتبار راکد مانده بود گفت: اعتبار لازم برای ادامه عملیات اجرایی این زندان با ۱۰ درصد پیشرفت، امسال دوباره تامین شده است.

طرح انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر که از ۲۳ سال قبل مطرح و مطالعات اولیه آن انجام شده بود از سال ۹۱ آغاز شده و راکد مانده بود.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی همچنین گفت: زندان مراغه با پیشرفت ۴۰ درصدی در خارج ازشهر در حال ساخت است و مشکل اعتبار ندارد و ساخت فاز دوم زندان مرند هم به تازگی تامین اعتبار شده و دوباره شروع شده است.

او با بیان اینکه فضای استاندارد برای هر زندانی ۱۱ مترمربع است گفت: متاسفانه اکنون بخاطر کمبود فضای زندان‌های استان این رقم برای هر زندانی ۷.۵ متر است.

مدیرکل زندان‌های استان در مورد زندان هشترود هم گفت: متاسفانه زندان هشترود در کنار واحد آموزشی قرار دارد و سیاست‌های تربیتی در آن دچار مشکل شده است ازاین رو تصمیم به انتقال زندان هشترود به خارج ازشهر گرفته شد.

زندان هشترود در زمینی به مساحت ۲ هکتار با زیر بنای ۳۵۶۰ متر مربع با استاندارد‌های لازم احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.