سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور معاون رئیس جمهور؛

بهره‌برداری از ۱۷۴ واحد مسکن ایثارگران در البرز

طرح ۱۷۴ واحدی مسکن ایثارگران شهرجدید هشتگرد با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان البرز در آیین بهره‌برداری از طرح ۱۷۴ واحدی مسکن ایثارگران شهرجدید هشتگرد که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، گفت: اولین حضور رسمی و افتتاح طرح ۱۷۴ واحدی توسط معاون رئیس جمهور و رئییس بنیاد شهید کشور در البرز رقم خورده و از این اتفاق در دهه با برکت کرامت بسیار خوشحال هستیم.

رستمیان افزود: احداث طرح ۱۷۴ واحد مسکونی در سال ۹۵ کلید خورد و در ادامه هم با حمایت شرکت عمران و بانک مسکن در سال جاری به بهره برداری رسید.

او گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع بنا شده و امروز ۱۷۴ واحد مسکونی دو واحدی که در مجموع برای متقاضیان ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده است تحویل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان البرز از پرداخت وام بلند مدت به متقاضایان تا سقف ۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت این اراضی با ارزش افزوده ملک به بیش از ۵۰۰ میلیون می رسد.

او افزود: ۴۰ همسر، ۹۰ جانباز و ۴۴ فرزند شهید در این مجموعه ساکن خواهند شد و برنامه داریم مسکن سه هزار متقاضی دیگر در سیاهکلاهان کرج را نیز تامین کنیم.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.