سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر جهاد کشاورزی:

برای راه اندازی صنایع تکمیلی تسهیلات پرداخت می کنیم

خاوازی گفت: ما آمادگی کامل برای حمایت از کسانی که بخواهند سرمایه گذاری و صنایع تکمیلی راه اندازی کنند،داریم و اگر چنانچه نیاز به تسهیلات داشته باشند تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، خاوازی وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز در ادامه سفر خود به استان کرمان وارد شهرستان بردسیر شد.

او در ابتدا به باغات گلستان گل محمدی رفته و در جریان برداشت پایانی گل محمدی قرار گرفت.

در جریان بازدید وزیر جهاد کشاورزی از گلستان‌های گل محمدی دو نفر از کشاورزان و فرماندار بردسیر مسائل و مشکلات باغداران را به اطلاع او رسانده که از جمله آن‌ها تقاضای مساعدت در تکمیل واحد‌های فرآوری گل و سایر صنایع مرتبط بود .

 خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص گفت: ما آمادگی کامل برای حمایت از کسانی که بخواهند سرمایه گذاری  و صنایع تکمیلی راه اندازی کنند،داریم و اگر چنانچه نیاز به تسهیلات داشته باشند تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

او افزود: اگر چنانچه این مورد به صورت زنجیره تولید اتفاق بیفتد و تشکلی از بین کشاورزان تشکیل شود و آن‌ها تقاضای این کار را داشته باشند به مراتب مطلوب‌تر و ما حمایت بیشتری از آن‌ها به عمل خواهیم آورد.

در ادامه وزیر جهادکشاورزی، هیات همراه ونماینده شهرستان‌های ابر(ارزوئیه ، بافت و رابر) به منظور بازدید از باغات گردو وطرح مبارزه با آفت کرم خراط درسطح ۱۱۰هکتار ازباغات گردو وارد شهرستان رابر شد ومورد استقبال مسئولین شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.