سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بحث محرومیت زدایی می‌توان از ظرفیت نیرو‌های جهادی بهره‌مند شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در بحث محرومیت زدایی می‌توان از ظرفیت نیرو‌های جهادی بهره‌مند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست نهضت جهش تولید و پشتیبانی از گروه‌های جهادی اظهار داشت: هرچه نیرو و امکانات در راستای محرومیت زدایی، جهش تولید، معیشت، اشتغال و رونق تولید به کار گرفته شود، قطعا می‌توان آثار اقدامات آن را در کشور مشاهده کرد.

او افزود: در مواقعی که نیرو، پتانسیل و امکانات در کنار هم تجمیع و از موازی کاری جلوگیری می‌شود، می‌توان شاهد توسعه و رضایت‌مندی مردم بود.


بیشتر بخوانید: اجرای طرح خدمت رسانی و محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری


عباسی اضافه کرد: در طول ۴۰ سال گذشته بار‌ها ثابت شده است که هرگاه تمام امکانات و ظرفیت‌ها در کنار هم قرار گرفت، شاهد موفقیت‌های چشمگیر بودیم، نمونه موفق این هماهنگی و وحدت هشت سال دفاع مقدس بود، در بحث محرومیت زدایی نیز می‌توان از ظرفیت نیرو‌های بسیجی و جهادی بهره‌مند شد.

او ادامه داد: هرچه نیرو و امکانات در راستای محرومیت زدایی، جهش تولید، معیشت، اشتغال و رونق تولید به کار گرفته شود، قطعاً می‌توان آثار اقدامات آن را در کشور مشاهده کرد.

عباسی گفت: دستگاه‌ های اجرایی از جمله بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد، برنامه و بودجه و آب و فاضلاب پروژه‌های عمرانی خود را که نیازمند کمک بسیج سازندگی برای اتمام است احصا و به صورت تجمیعی برای عقد قرارداد آماده کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.