سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا؛

کامبک آتالانتا مقابل عقاب ها، یوونتوس را به قهرمانی نزدیک کرد/ ژکو ناجی رم شد

در ادامه دیدار‌های هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، لاتزیو شکست خورد، اما رم حریفش را مغلوب کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه، ۲ دیدار برگزار شد که لاتزیو شکست خورد و رم به پیروزی رسید.

تیم لاتزیو یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در شهر برگامو مهمان آتالانتا بود که با نتیجه سه بر دو شکست خورد. عقاب‌های شهر رم در این مسابقه ابتدا با ۲ گل زودهنگام دی روبن (گل به خودی) در دقیقه پنج و سرگی میلینکوویچ ساویچ در دقیقه ۱۱ از میزبان خود پیش افتادند، اما آتالانتا توانست کامبکی عالی بزند و سه بار دروازه بیانکوچلستی را در دقایق ۳۸، ۶۶، ۸۰ توسط رابین گوسنس، مالینوفسکی و پالومینو باز کند و با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی برسد.

شاگردان سیمونه اینزاگی با این شکست در رتبه دوم باقی ماندند و اختلاف امتیازشان با یوونتوس ۶۶ امتیازی و صدرنشین، به چهار امتیاز افزایش یافت. آتالانتا نیز ۵۴ امتیازی شد و در رتبه چهارم جای دارد.

در دیگر بازی همزمان، تیم رم در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان سمپدوریا بود که با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. در این مسابقه نیز ابتدا مهمان با گل دقیقه ۱۱ گابیادینی پیش افتاد، اما جالوروسی با دبل ژکو در دقایق ۶۴ و ۸۵ نتیجه را به نفع خودش عوض کرد.

گرگ‌های رم با این برد ۴۸ امتیازی شدند و در رتبه پنجم جای دارند. شاگردان رانیری نیز با ۲۶ امتیاز شانزدهم هستند.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.