سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر انگلیس/ پیروزی یونایتد‌ها با هت تریک «مارسیال»

رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار دیدار به صورت همزمان، پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (چهارشنبه) چهار دیدار به طور همزمان برگزار شد که با پیروزی تیم های منچستر یونایتد،ولوز و اورتون و توقف نیوکاسل همراه بود.

منچستریونایتد در اولدترافورد پذیرای تیم شفیلد یونایتد بود که با سه گل "آنتونی مارسیال" در دقایق ۷ ،۴۴ و ۷۴ به پیروزی دست یافت.

با این پیروزی یونایتد‌ها با ۴۹ امتیاز جایگاه خود را در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ جزیره تثبیت کردند.شفیلد یونایتد هم با ۴۴ امتیاز در رتبه هشتم باقی ماند.

ولوز هم درخانه خود به مصاف بورنموث رفت و موفق شد با تک گل رائول خیمنز در دقیقه ۶۰ به برتری دست یابد. "گرگها" (لقب ولوز) با این برد ۴۹ امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر از منچستر یونایتد در همان رتبه ششم باقی ماندند.بورنموث هم با ۲۷ امتیاز  و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استون ویلا در رتبه هیجدهم باقی ماند.

اورتون در دیداری خارج از خانه برابر نورویچ سیتی قرار گرفت که این بازی با تک گل "مایکل کین"  به سود تیم مهمان  پایان یافت. "تافی ها" (لقب اورتون) با این برد ۴۱ امتیازی شدند و  ۲ پله صعود کردند و  در رتبه دهم جدول  جای گرفتند.نورویچ سیتی هم با همان ۲۱ امتیاز همچنان قعرنشین لیگ برتر انگلیس است.

نیوکاسل هم در ورزشگاه "سنت جیمز پارک" برابر استون ویلا به میدان رفت و  ابتدا با گل دقیقه ۶۸ "دوایت گایل" از مهمان بحران زده خود پیش افتاد، اما استون ویلا در دقیقه ۸۳ با گل " احمد المحمدی" بازی را به تساوی کشاند.

نیوکاسل با این تساوی ۳۹ امتیازی شد و بدون تغییر در رتبه سیزدهم جدول ایستاد. استون ویلا هم با ۲۷ امتیاز در رتبه نوزدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

آخرین بازی امشب هم از ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه بین ۲ تیم لیورپول و کریستال پالاس برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.