سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه اول تولد سالم در سطح کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رئیس اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه اول تولد سالم را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حیدرزاده رئیس اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست مسئولان حوزه سلامت نوزادان کلان منطقه ۹ کشوری که با موضوع تشریح برنامه‌های اداری سلامت نوزادان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد،گفت: در بررسی‌های صورت گرفته دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه اول تولد سالم را در سطح کشور دارد.
 
او با بیان اینکه خدمات ارائه شده به مادران باردار در بیمارستان‌های مشهد در سطح بسیارخوبی بوده است، افزود: بیمارستان‌های قائم (عج)، امام رضا (ع) و حضرت ام‌البنین (س) بیشترین بستری‌ها را در میان دیگر مراکز درمانی داشته‌اند و ارتقاء این مراکز تأثیر بسزایی در سطح‌بندی‌ها و ارزیابی‌های ارائه خدمات آنان خواهد داشت.
 
رئیس اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: میزان مرگ و میر نوزادان در زمان کرونا تفاوتی با زمان قبل از آن نداشته و نمی‌توان این ویروس منحوس زا به عنوان عاملی برای افزایش این آمار دانست.
 
حیدرزاده بیان کرد: با توجه به فوت ۳۷ درصدی نوزادان در روز اول برنامه‌ریزی در جهت کاهش این مورد حواهیم داشت که قطعاً تأثیر بسزایی در کاهش میزان مرگ و میر‌ها خواهد داشت.
 
انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.