سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار قم:

۸۸۹ پروژه در شهر قم تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد

سقائیان نژاد گفت:تا پایان سال،۸۸۹ پروژه در چهار فاز دهه کرامت، هفته دولت، هفته دفاع مقدس و دهه فجر انقلاب افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰ پروژه شهرداری گفت: برای پروژه‌هایی که در شش ماهه نخست سال جاری به بهره برداری می‌رسند، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

سقائیان نژاد با اشاره به بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها و اقدامات جهادی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، عنوان کرد: با وجود هم زمانی شیوع بیماری کرونا، وقوع سیل، آغاز سال نو و پیش رو بودن نیمه شعبان، شهرداری قم مسائل گوناگون را به خوبی پیگیری می‌کرد.

شهردار قم با بیان اینکه هیچ یک از پروژه‌های عمرانی شهر قم با وجود همه مشکلات تعطیل نشده است،تصریح کرد: تحریم ها، کرونا و حوادث طبیعی هیچ کدام پروژه‌ها را متوقف نساخته و در بخش‌های مختلف با جدیت دنبال می‌شود.

سقائیان نژاد همچنین با اشاره به خریداری و اورهال ۳۵۰ دستگاه اتوبوس جدید که می‌تواند ظرفیت ۶ سال آینده را تأمین کند، تصریح کرد: بیش از ۲۵۰ هزار تن آسفالت نیز تا پایان سال برای بهبود وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر در مناطق گوناگون توزیع می‌شود.

شهردار قم ادامه داد: پروژه‌های رمپ پل نهم دی، تقاطع جعفریه و کمربندی امام علی (ع)، سوله‌های ورزشی مناطق دو و سه و چهار و پنج، فاز اول مترو قم با سه ایستگاه و برخی پروژه‌های دیگر تا پایان سال افتتاح و بهره برداری خواهند شد.

آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات ۱۱۰ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ترافیکی، فناوری، سرمایه گذاری، فضای سبز و زیباسازی شهرداری قم با اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال با حضور جمعی از مدیران و مسؤولان استان در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

در این مراسم همچنین ضمن رونمایی از سند تجربیات مدیریت شهری قم در مقابله با کرونا، از کارکنان و پرسنل جهادی و فعال شهرداری قم در مقابله با بحران ویروس کرونا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.