سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازپس گیری شیرخوارگاه هلال احمر مشهد از دست متصرفان پس از ۱۱ سال

بازپس گیری شیرخوارگاه هلال‌احمر مشهد، گامی مهم در جهت حفاظت و صیانت از بیت‌المال و حفظ حقوق عامه بود که با حمایت دستگاه قضا انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرکزی به نام دارالایتام افتتاح شد که پس از مدتی به پرورشگاه کودکان و سپس به خانه کودک تغییر نام داد و در آخرین بار و با تغییر و جا به جایی مکان به محل فعلی به نام شیرخوارگاه شهید هاشمی نژاد هلال احمر نام‌گذاری شد.

پس از سه سال پیگیری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از طریق دستگاه قضایی و ورود مدعی‌العموم به عنوان حافظ منافع عموم در نهایت با صدور اجرای حکم، ملک شیرخوارگاه شهید هاشمی‌نژاد هلال احمر مشهد اگرچه در شرایط بسیار فرسوده و مخروب بازپس گرفته و تحویل هلال احمر شد.

احمدی مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی با بیان این که شدت و میزان خسارات وارده  در  ۱۱ سال گذشته به این مجموعه بسیار هنگفت است گفت: ملک بازپسگیری شده در حقیقت به مخروبه‌ای تبدیل شده که هم اکنون دنبال تامین اعتبارات لازم برای نوسازی وبازسازی آن هستیم.

او افزود: هنوز نمی‌توانیم رقمی از اعتبار مورد نیاز برای بازسازی انجام دهیم زیرا کارشناسان در حال برآورد و تکمیل اسناد مربوط هستند.


بیشتر بخوانید : خراسان رضوی دارای رتبه نخست نگهداری از کودکان بد سرپرست


مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به زیربنای پنج هزار متر مربعی این مجموعه و وسعت خسارات وارده ادامه داد: در پیگیریهای انجام شده با هلال احمر مرکزی قرار شد اعتبار مورد نیاز از محل مشارکتهای مردمی تامین شود و در قالب برنامه فازبندی شده تعمیر، بازسازی و نوسازی مجموعه انجام شود.

احمدی بیان کرد: بازسازی این مجموعه با هدف و نیت میزبانی دوباره از ایتام و کودکان بدسرپرست انجام می‌شود و امیدواریم در این مسیر موفق عمل کنیم.

انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.