سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره منابع طبیعی آباده خبر داد؛

مهار آتش در دو نقطه از عرصه‌های منابع طبیعی آباده

حقیقی، از مهار آتش سوزی در ۲ نقطه از عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان آباده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اکبر رحیمی حقیقی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده، چهارشنبه ۴ تیر با اشاره به مهار آتش سوزی در ۲ نقطه از عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان آباده، در این باره اظهار کرد: با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی و مردمی آتش سوزی در اراضی ملی پلاک مراتع آب هوری و منطقه کالمستانه شهرستان آباده به طور کامل مهار شد.

او با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده در خصوص این حوادث انجام شده بود، افزود: نیرو‌های اطفای حریق منابع طبیعی موفق شدند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با همکاری نیرو‌های امدادی سازمان آتش نشانی شهر‌های سورمق و آباده، محیط‌بانان اداره محیط زیست، دامداران منطقه و بهره برداران، آتش سوزی‌های این نقاط را مهار کنند.

رحیمی حقیقی بیان کرد: اطلاع رسانی فوری دامداران و همکاری مردم در این آتش سوزی باعث شد حداقل خسارت به عرصه‌های ملی وارد شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده با اشاره به حضور به موقع نیرو‌های امدادی منابع طبیعی در منطقه و تلاش گسترده آنان در عملیات اطفای حریق، گفت: با توجه به اینکه منطقه کالمستانه جزو مناطق بحرانی و از تفرجگاه‌های شهرستان به شمار می‌رود، همکاری برخی گردشگران طبیعت دوست در این منطقه نیز به عملیات اطفاء حریق سرعت بخشید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.