سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشک نساجی مازندران:

۴ بازیکن نساجی به بازی با تراکتور نمی‌رسند/ رباط صلیبی قهاری پاره شده است

پزشک تیم فوتبال نساجی درباره وضعیت مصدومان این تیم برای بازی با تیم تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد.

مصطفی اکبری پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مصدومان این تیم اظهار کرد: ما ۴ بازیکن مصدوم از جمله عباس زاده، قهاری، کفشگری و روح الله باقری داریم که آن‌ها به بازی با تیم فوتبال تراکتور نمی‌رسند.  

اکبری درباره اینکه گفته می‌شود قهاری مهاجم جوان تیم نساجی مازندران رباط صلیبی پاره کرده است، گفت: این بازیکن دچار آسیب  دیدگی شدیدی در رباط صلیبی شده است و بازی‌های این فصل را به طور کامل از دست داد. البته برای عمل جراحی پای قهاری ۵ - ۶ روز دیگر تصمیم می‌گیریم و فردا دومین ام آر آی را از پای مصدومش می‌گیریم. ما منتظر هستیم تا التهاب ناحیه آسیب دیده قهاری  از بین برود تا بتوانیم از او تست بگیریم و ثبات مفصلی را چک کنیم. اگر مفصل پای قهاری ثبات لازم را داشته باشد نیاز به عمل جراحی نیست و بعد از ۵ - ۶ هفته به مسابقات بر می‌گردد در غیر این صورت باید عمل جراحی شود.

او درباره وضعیت مصدومیت عباس زاده بیان کرد: این بازیکن به علت مصدومیت به مدت ۳ - ۴ هفته نمی‌تواند بازی کند و بعد از آن قادر به همراهی تیم خواهد بود.

پزشک نساجی مازندران درباره وضعیت مصدومیت سعید کریمی گفت: این بازیکن دچار مصدومیت شدید شده  بود، اما با توجه به درمان‌های متعدد آسیب دیدگی اش رو به بهبود است و همه تلاش خود را می‌کنیم تا او را به بازی با تراکتور برسانیم.  

اکبری درباره تعداد زیاد بازیکنان که رباط صلیبی پاره می‌کنند، بیان کرد: آسیب دیدگی بازیکنان با شروع مسابقات زیاد می‌شود این اتفاق  در تیم ما و تیم استقلال رخ داد. به هر حال بازیکنان سرمایه فوتبال کشورمان هستند و باید مراقب آن‌ها باشیم و فشار تمرینی بر روی آن‌ها نیاوریم تا دچار آسیب دیدگی شدید نشوند. البته پارگی رباط صلیبی بازیکنان قبل از بازی‌های رسمی رخ داده است و مصدومیت‌ها با شروع مسابقات بیشتر می‌شود. ما می‌توانیم با برنامه ریزی درست، بدنسازی اصولی،   تغذیه خوب و مراقبت‌های ویژه از لحاظ ذهنی و بدنی از مصدومیت بازیکنان پیشگیری کنیم.  

او در پایان گفت:  تیم ما در بازی مقابل تراکتور مهمان است. هنوز تونل بهداشتی در ورزشگاه نصب نکردیم و به صورت سنتی از طریق اسپری آبپاش مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنیم.


 بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.